Fundacja PWN wspiera młodych przedsiębiorców

        

Od 22 do 25 września w Katowicach mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jednak to nie nie sprawy wielkiego europejskiego biznesu ściągnęły nas do Katowic. Fundacja PWN w ramach współpracy z Forum Młodych przy Regionalnej Izbie Gospodarczej zrealizowała warsztaty w ramach "Akademii Marketingu i Sprzedaży" dla przedsiębiorców, którzy mają mniej niż 35 lat. Tegoroczny Kongres realziowany był pod hasłem "Nauka-Biznes-Samorząd"

Frekwencja na warsztatach okazała się rekordowa. Na 60 dostępnych miejsc otrzymaliśmy 300 zgłoszeń.

Tematem warsztatów "Jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnej sprzedaży, czyli E-commerce 3.0" poruszał następujące zagdanienia:

  • Obsługa klienta online – co wpływa na decyzje zakupowe klientów online?
  • Zakupy online vs offline, czyli showrooming w służbie e-commerce.
  • Mieszane modele sprzedaży online/offline.
  • Social commerce, media społecznościowe na zakupach.
  • Lojalizacja klienta i marketing baz danych.

Dziękujemy wszytstkim młodym przedsiębiorcom, Forum Młodych oraz wolontariuszom za wsparcie i organizację.